GROOTHANDEL IN PROFESSIONELE KAPPERSPRODUCTEN

GROOTHANDEL IN PROFESSIONELE KAPPERSPRODUCTEN

Bestelvoorwaarden

Om te kunnen winkelen in onze online webshop maak je een persoonlijk account aan. Als je inlogt op je persoonlijk account, worden de prijzen zichtbaar. Met je persoonlijk account hoef je ook niet telkens je persoonlijke gegevens opnieuw in te vullen, je kunt eerdere bestellingen makkelijk terugzien en eenvoudig opnieuw bestellen.
Wil je een product bestellen, plaats deze dan in je winkelwagen. Je kunt in het winkelwagen-overzicht desgewenst wijzigingen aanbrengen en eventueel producten toevoegen of verwijderen. Ben je klaar met winkelen? Dan kun je doorgaan naar betalen. Wij werken met de betrouwbare betaalmogelijkheden van iDeal en credit card.
Alle pakketten worden verzonden met PostNL. PostNL bezorgd op alle dagen (behalve op zondag en feestdagen en afhankelijk van uw afleveradres op maandag). Controleer jouw pakket goed bij afgifte. Laat zichtbare schade aan de verzenddoos altijd noteren bij de vervoerder. Anders is het niet mogelijk om transportschade achteraf te claimen.
Wij verzenden alle bestellingen die voor 17:00 uur worden geplaatst, nog dezelfde dag. Plaats je je bestelling na 17:00 uur, dan verzenden wij jouw bestelling de volgende dag. Levering geschiedt van maandag t/m zaterdag.
Verzendkosten in Nederland zijn gratis voor bestellingen vanaf € 25,-. Voor bestellingen in Nederland onder de € 25,- bedragen de verzendkosten € 6,75.
Verzendkosten in België zijn gratis voor bestellingen vanaf € 50,-. Voor bestellingen in België onder de € 50,- bedragen de verzendkosten € 9,-.

Eventuele bestelde producten kunnen binnen 14 dagen geretourneerd worden. Neem via de mail contact met ons op om de retouren te melden. Een verbruiksartikel (zoals shampoo, wax, etc.) kan enkel geretourneerd worden als de verpakking ongeopend is en de inhoud ongebruikt. Een tool (tondeuse, schaar, etc.) kan enkel als het product niet is gebruikt of beschadigd, in de originele verpakking. De kosten voor het retourneren van het product zijn voor eigen rekening. Als de retour gestuurde producten zijn ontvangen en verwerkt door Larafix  B.V., zal het retourbedrag worden teruggestort op jouw rekening.

Retour adres:
Larafix B.V.
Linie 7,  5405 AR Uden
info@larafix.nl
kvknr:82426554

Het is helaas niet mogelijk om producten te ruilen. Je kunt eventuele producten die je niet bevallen, retoursturen. Indien wij de retouren conform deze voorwaarden hebben ontvangen, zullen wij het bedrag van het artikelen terugstorten op jouw rekening, waar je de bestelling hebt geplaatst. Vervolgens kun je een nieuw product naar keuze bestellen in onze webshop.

Wij geven 1 jaar garantie op alle elektrische apparaten. Indien een artikel binnen de garantieperiode stuk mocht gaan (mits het product normaal gebruikt wordt), neem dan direct contact op met onze klantenservice via info@larafix.nl. Wij nemen binnen 3 werkdagen contact met je op over de verdere procedure.

Onze klantenservice is bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 uur via telefoon: 06 2048 9613 of via e-mail: info@larafix.nl.

Wil je een klacht over de dienstverlening of producten van Larafix B.V.? Dan verzoeken wij je om deze klacht via de mail info@larafix.nl aan onze klantenservice te melden. Onze klantenservice zal binnen 3 werkdagen contact met je opnemen over de verdere procedure.